Fotomodeller

För drygt en månad sen kom jag hem tidigare från jobbet och skulle jobba hemifrån. Jag tog ut hundarna på en promenad och när jag kom tillbaka mötte jag en tjej som jobbade med en modefotografering utanför slottet. Det visade sig att hon är designer på Great Rumors som säljer väldigt snygga kläder. När hon fick syn på hundarna frågade hon om de fick använda Tess och Smilla på deras foton. Självklart, blev mitt svar, vad kul!

Sagt och gjort, in och snygga till hundarna lite, borsta dem och klippa till svanstippen. :) Tur att de röda kopplen fortfarande är snygga. Sen skulle mina sötnosar uppföra sig också. Tess är det ju aldrig några problem med, men Smilla... som alltid är högt och lågt. Hon höll på att dra omkull fotomodellen flera gånger i sin iver att gå framåt mot mig. Inte nog med att fotografen Olof Händén tog foton utan där var också en kille som filmade. Hoppas verkligen att de spelade in ljudlöst... ;) Jag var väl inte riktigt nöjd med vår insats men de andra tyckte att det gick jättebra, vilket är huvudsaken.

Jag fick lov att lägga ut kort som jag har fått mailat till mig. Visst är de fina?


Kläderna är från Great Rumors och fotografen heter Olof Händén.


Kläderna är från Great Rumors och fotografen heter Olof Händén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0