Resultat från SKK

Med nervös väntan har jag varit inne på SKKs hemsida varje dag sedan vi var hos veterinären och röntgade Smillas höfter och armbågar för att läsa om resultatet. Så i fredags eftermiddag hade de lagt in det. Hon fick bedömningen B-höfter och armbågar utan anmärkning. :thumbup: Nu fattas det bara ett optigen-test och ögonlysning innan vi med säkerhet vet om hon kan få valpar. Men jag tror inte att det ska vara några problem. Just det ja, några bra resultat från jaktprov kanske jag ska få till också... :S Någon som har några bra idéer på hur jag kan träna mina nerver?




Kommentarer
Postat av: Linda

Å va roligt att hon blev godkänd, är jätteglad för din/er skull.. kanske mental träning innan tävling funkar ;) ((det kommer gå jättebra))Kramar

2011-01-17 @ 20:36:57
Postat av: Gerda

jag ger tummen upp för Smilla!! Jaktprov nerver? Gå och titta på jaktprov!!! Tänk dig in i situationen, ja det är mycket bättre än att bara gå rakt in i "hetgröten" om man är extra nervös eller rättare sagt orolig! Inoff som B-prov titta titta. Det tror jag är den bästa medicinen så man vet hur det går till. Att själv se är bättre än att få det förklarat!

Kram

Gerda

2011-01-19 @ 08:18:16
URL: http://www.gerdpermyr.se
Postat av: Anonym

Tack vänner, för supporten! Jo, jag hade tänkt att både titta och starta på några inofficiella prov, både jaktprov och workingtest, så får vi se hur det går. Jag är ju envis sak, så ska väl förhoppningsvis gå vägen så småningom. :-)

2011-01-23 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0