Klor

Efter att ha haft problem med att klippa Smillas klor, fick jag till slut krypa till korset. Jag ringde Poul-Erik och sa att jag måste ha hjälp. Så i dag tog jag med mig både Tess och Smilla och åkte till Lassagården.

Våra vänner från Skåne var också besök i dag, Alexandra och Kenzo, Simon och Nemo och Björn och Scott. De ville ha lite träningshjälp och eftersom jag ändå skulle åka till Lassagården, fick jag vara förste kastare i dag. Det var nyttig träning med markeringar, dirigeringar och passivitet. Kallt om händer och fötter som vanligt när det är "vinter". Men en bra dag har det varit och det är alltid lika roligt att träffa dessa goa människor.

För att återkomma till kloklippningen, så gick det också bra. Jag är helt enkelt för mesig..


Kenzo och Raja är kullsyskon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0