Allmänt

Nu är det ett tag sen jag bloggade. Jag har börjat jobba igen efter semestern och det inte funnits så mycket ork kvar på kvällarna. I helgen var vi hundvakt åt Raja och Sweep nere på Lassagården. Sweep tycker väl att Smilla är sådär kul och Raja var ganska trött på henne när vi åkte hem. Jo, hon är fortfarande väldigt aktiv men har väl lugnat sig något. Eller det kanske inte räknas som att hon har lugnat ner sig när hon gnager sönder kablen som går till vårt internet...

Det mesta som har hänt sen förra veckan är väl att Smilla har haft en ordentlig diarré-omgång. Sen i lördags äter hon en diet bestående av valpfoder, ris och en diarréstoppande pasta från Apoteket. Det fungerar sakta men säkert. Hon har också börjat säga ifrån när hon vill gå ut, så vi torkar inte lika mycket golv längre.


Så här ligger de ofta tillsammans och
det finns ingen valp som är så ren som Smilla.
Tess slickar henne över hela huvudet med jämna mellanrum.


Kommentarer
Postat av: Gerda

Åh så snötte sött!! Så gosigt har jag det också fast jag e 8 månader. Jag kryper helt enkelt ner hos Isalina. Matte säger att jag e friskförklarad fr. o.m. den 9/11 så då måste jag få träffa dig o leka! jag e så leksugen nu å din matte säger ju att du e full av bus.

Voff Pepz

2009-11-03 @ 22:16:49
URL: http://www.gerdpermyr.se
Postat av: Jennifer

Så söta de är!!

2009-11-04 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0