Inkallning

I dag har Smilla och jag varit ute och tränat inkallning tillsammans med Sigge och Cissi. Det var ordentligt blött, men vi sprang på ordentligt allihop. Ja, det är ju inte bara hundarna som springer.. Tur att ingen filmar oss. Vi blåste på dem både när de såg oss och när vi gömde oss. Det gick jättebra och de var väldigt duktiga! De sprang så vattnet stod som en fontän runt omkring dem. Vi hade nog lika kul alla fyra.

Sen fick hundarna vänta i bilarna och vi gick och skulle fika i Storstugan. Kenneth följde med och det blev till och med julmiddag. Gott!








Smilla är duktig på att sitta och stanna kvar. I dag kunde jag till och med stanna henne på avstånd och få henne att sitta. Lite stolt blir jag allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig tös!

Hoppas att jag får se henne nästa år.



Ha det gott!!

2009-12-09 @ 21:46:49
Postat av: Linda

va duktiga ni är.. vi jobbar på här oxå men måste erkänna att dagarna inte räcker till t allt man vill hinna med, är så rysligt mycke denna månad så man får panik, hoppas vi ses i början på nästa år..



Dem är lika sally och smila, men vissa skillnader ser man dock :)

2009-12-09 @ 22:03:40
URL: http://sallysbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0